Instrukcje postępowania z wydawanymi przez nas badaniami na płytach CD.
a) Przeglądarka Ez3D-i
Po włożeniu płyty do napędu DVD komputera należy odczekać kilkanaście sekund. W tym czasie automatycznie otworzy się okno z zawartością danych zapisanych na płycie (gdyby to nie nastąpiło, prosimy otworzyć zawartość płyty korzystając z funkcji Komputer w menu Windows). Następnie z listy proszę wybrać VTAutorun a następnie, wyrazić zgodę na “Wprowadzenie zmian w komputerze” – o co poprosi Windows. Zmiany w rzeczywistości nie ingerują w oprogramowanie komputera i nie wprowadzają żadnych zmian. Jest to wymagane do poprawnej dekompresji obrazu badania znajdującego się na płycie CD. Następnie należy wybrać lewy zielony przycisk i poczekać na otworzenie się aplikacji.
UWAGA: Jeżeli przeglądarka się otworzy a wynik badania nie będzie dostepny, proszę zamknąć przeglądarkę, w opcjach graficznych komputera upewnić się, czy ustawiony jest “Preferowany procesor graficzny” : NVIDIA. Po zmianie ustawienia, proszę od początku wykonać powyższe kroki.
Zachęcamy również do zapoznania się z pełną wersją programu Ez3D-i. Wówczas prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia jego instalacji oraz udostępnienia Państwu licencji uprawniającej do bezterminowego korzystania.
b) Przeglądarka Ez3D Plus
Po włożeniu płyty do napędu DVD komputera należy odczekać kilkanaście sekund. W tym czasie automatycznie otworzy się okno z zawartością danych zapisanych na płycie (gdyby to nie nastąpiło, prosimy otworzyć zawartość płyty korzystając z funkcji Komputer w menu Windows). Następnie z listy proszę wybrać VTAutorun a następnie, wyrazić zgodę na “Wprowadzenie zmian w komputerze” – o co poprosi Windows. Zmiany w rzeczywistości nie ingerują w oprogramowanie komputera i nie wprowadzają żadnych zmian. Jest to wymagane do poprawnej dekompresji obrazu badania znajdującego się na płycie CD. Następnie należy wybrać prawy szary przycisk i poczekać na otworzenie się aplikacji.
Dla poprawnego odtwarzania instrukcji zamieszczonych powyżej, wymagane jest posiadanie na komputerze aplikacji lub przeglądarki prezentacji PowerPoint (Microsoft).
Jeżeli potrzebowaliby Państwo pomocy technicznej przy obsłudze aplikacji Ez3D-i, polecamy instalację programu TeamViewer, dzięki któremu będziemy mogli udzielić Państwu wszelkich wskazówek zdalnie, łącząc się bezpośrednio z Państwa komputerem.